1 wynik
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z DZIEJÓW DYDAKTYKI LITERATURY. Z dziejów polonistyki szkolnej okresu niewoli narodowej (Franciszek Próchnicki 1874-1911. Kontakty prof. Ignacego Chrzanowskiego z Poznaniem. Z TEORII DYDAKTYKI. Prakseologiczne podstawy czynności kierowania szkolnym procesem poznawania dzieła literackiego w szkole. O wielofunkcyjności testów w procesie poznawania lektury szkolnej. Poezja K.I.Gałczyńskiego w edukacji młodzieży szkolnej. Komunikacja masowa jako kontekst szkolnego odbioru prozy. Z zagadnień recepcji młodopolskiej liryki symbolicznej przez uczniów szkoły średniej.Świadomość teoretycznoliteracka nauczycieli a efekty kierowania odbiorem dzieła literackiego. Literaturoznawcze i językoznawcze podstawy integracji kształcenia polonistycznego. ZAGADNIENIA METODOLOGICZNE.Systemowe nauczanie literatury a integracyjne tendencje w nauce. Wyznaczniki efektywności w strukturach teorii nauczania-uczenia się literatury. DYDAKTYKA LITERATURY ZA GRANICĄ. Dydaktyczne problemy współdziałania w zakresie przeżycia literackiego, zdobywania wiedzy i kształtowania przekonań w nauczaniu literatury. Praca nad bohaterem literackim w klasie IV w szkole bułgarskiej. POLEMIKI. O nowy model akademickiego nauczania i uczenia sie literatury. RECENZJE. Maria i Józef Pólturzyccy - Muzea literackie w nauczaniu j.obcego (re.M.Łojek). Maria Dudzikowa - Wychowanie w toku procesu lekcyjnego (rec.J.Bryg). Modele poznawania dzieła literackiego w szkole (rec.A.Baczewski).Z teorii i praktyki dydaktycznej języka polskiego (rec.J.Łabno). Tomasz Jurasz - Porzekadła (rec.J.Kania). Tadeusz Wróbel - Współczesne tendencje w nauczaniu poczatkowym (rec.A.Karlińska-Włodarczyk)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 372.880.162.1.021
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej